Pozice: Odborný pracovník prodejny specializovaných stavebnin s e-shopem
Pokud nás ještě neznáte, jsme menší, dobře zavedená a rozvíjející se česká společnost s historií od roku 2008.
Naše specializovaná prodejna se skladem je zaměřena na profesionální značkovou stavební chemii, nářadí a diamantové nástroje pro obkladače, podlaháře a stavaře a v tomto oboru poskytujeme našim zákazníkům profesionální a nezávislé poradenství s celkově nadstandardním prozákaznickým přístupem.
Naše prodejna se skladem je v Praze 10 Hostivaři, v těsné blízkosti Průmyslové ulice, v dobré dostupnosti MHD a s možností blízkého parkování - viz Kontakt.
Máme také e-shop, který postupně nabývá na svém významu.
Obsluhujeme řemeslníky, stavební firmy i soukromé jednotlivce.
Svojí povahou, sortimentem a přístupem jsme dost jedineční – podobných firem jako jsme my moc není, pokud vůbec nějaká.
V naší společnosti dáváme důraz na mezilidské vztahy, vzájemnou důvěru, osobní, otevřený a čestný přístup, a to na všech úrovních - se zákazníky, partnery a v úplně první řadě mezi sebou.
Jedním ze základních principů naší filozofie je čestnost a WIN-WIN - tyto uplatňujeme bezvýhradně ve všech oblastech - od zákazníků až po naše interní. Jednoduše řečeno, cokoliv, co děláme, musí být fér a ku prospěchu všech zúčastněných stran.
Naším cílem je tvořit tým lidí, kteří spolu budou nejen dobře a rádi spolupracovat, ale také si budou moci vzájemně zcela důvěřovat a otevřeně komunikovat po všech stránkách a dlouhodobě. Na konci r. 2021 od nás po 13ti letech spolupráce odešel kolega, z důvodu potřeby pracovní změny a nyní hledáme do svého stabilního a přátelského týmu nového parťáka.
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti:
- Obsluha zákazníků - prodej a výdej zboží, včetně technického poradenství (po zaškolení).
Technické poradenství znamená nalézat vhodná řešení a ty nejvhodnější produkty, jejich sestavy a předávat k všechny související informace (postup zpracování, na co si dát pozor, atd.).
- Zpracovávání objednávek z e-shopu (expedice, komunikace se zákazníky a dodavateli, správa, aktualizace a údržba sortimentu e-shopu…). Toto bude zřejmě jedna z prvních důležitých součástí na začátku.
- Příjem a výdej zboží (vykládka / nakládka / péče o sklad).
- Komunikace a koordinace se zákazníky a dodavateli o dodávkách zboží a všem potřebném.
- Příležitostně rozvážení materiálu k zákazníkům nebo od dodavatelů (osobní automobil, dodávka).
- Různé drobné administrativní úkoly a záležitosti zajišťující správný chod prodejny a skladu.
- Volitelně: účast na vytváření, udržování a úpravách obsahu našeho webu a e-shopu. Do budoucna rozvoj sociálních sítí – míra zapojení závisí na vlastním zájmu a schopnostech v této oblasti.
- Poměry toho, co a do jaké míry bude obsahem práce se mohou v průběhu doby měnit - dle zkušeností, aktuální situace, preferencích a vzájemných dohod v rámci týmu.
- V případě zájmu je možnost postoupit časem na obchodního zástupce. Podmínkou pro to je vedle vlastního zájmu také dostatečná znalost našeho sortimentu, správný přístup, aspoň trocha talentu… A to za zajímavý výkonnostní bonus.
NABÍZÍME:
- Práci na HPP.
- Odborné zaškolení.
- Pracovní doba, pouze PO-PÁ mezi 7:30 - 17:00 v rozsahu 40 hodin týdně
(jedno odpoledne týdně zkrácené – v den dle aktuální domluvy v rámci týmu).
- Různorodou práci v malé rozvíjející se firmě s dobrým, přátelským kolektivem a osobním přístupem k jejím členům (5), Dalo by se bez nadsázky říci, že jsme tak trochu jako rodina. ????
- Poměrně široké spektrum pracovních úkolů = rozmanitost práce.
- Samostatnou organizaci vlastní práce (v koordinaci s ostatními členy týmu).
- Dobré platové ohodnocení. Nástupní plat cca netto 26.000,- Kč (brutto 32.000,-) a následné zvyšování dle zapracování.
- Prémie z obratu firmy (po zapracování).
- Zaměstnanecké slevy na prodejní sortiment.
- Volitelně (po zapracování): příspěvek na penzijní/životní připojištění (po zapracování) až do výše 2.088,- Kč měsíčně.
- Rozšíření znalostí a zvýšení kvalifikace v oboru stavebních materiálů.
- Možnost seberealizace.
- Služební telefon (i k soukromým účelům)
- Kurz na řízení vysokozdvižných vozíků
BENEFITY:
- Dovolená 5 týdnů, plánovaná dle dohody v rámci kolektivu (není žádný pevně stanovený termín)
- Zdravotní volno / sickdays
- Do velké míry vlastní organizace náplně práce
- Možnost si napracovat hodiny. Když je třeba něco mimo standard, vše je o dohodě v rámci týmu.
- Vzdělávací školení v oboru
- Sleva na firemní výrobky/služby
- Mobilní telefon (i k soukromým účelům)
- Dog-friendly office
POŽADAVKY:
- SŠ vzdělání nebo vyučení, maturita výhodou, možné i pro absolventy.
- Naprosto čestné, otevřené a upřímné jednání. SPOLEHLIVOST a DŮVĚRYHODNOST.
- ZODPOVĚDNÝ, PEČLIVÝ a SAMOSTATNÝ přístup ke všem pracovním úkolům a povinnostem.
- PÍLE, PRACOVITOST, PROAKTIVITA, VLASTNÍ MOTIVACE – nutné podmínky pro „svobodné" fungování v rámci našeho týmu
- Velmi dobré komunikativní schopnosti - vůči zákazníkům i kolegům.
- Proaktivní přístup k hledání řešení - ať už technické pro zákazníky, tak pro interní záležitosti.
- Příjemné, vstřícné a ochotné vystupování vůči zákazníkům i kolegům a pozitivní přístup k obchodu.
- Ochota učit se, zejména informacím z oboru materiálů a systémů, jejichž prodej je naší hlavní náplní.
- Schopnost práce na PC (emaily (Outlook), základy Word, Excel). Pracujeme s ekonom. systémem Pohoda – zaškolíme.
- ŘP sk. B a přiměřené řidičské zkušenosti. Není podmínkou, ale dobrou výhodou.
- Manuální zručnost. Není nutnou podmínkou, ale dobrou výhodou.
PŘEDCHOZÍ PRAXE:
- Není zcela nutno podmínkou, ale je bezesporu velkou výhodou. Přestože jsou pro nás osobnostní kvality na prvním místě, určitá míra praktičnosti a šikovnosti, ideálně související se stavbou, má u nás nespornou hodnotu. Nicméně nejeden člen našeho týmu takové zkušenosti vůbec neměl, a i tak se rychle zapojil a získal vše potřebné, díky svému zájmu a aktivitě.
- Výhodou je znalost čehokoliv, co alespoň nějak souvisí se stavební oblastí - pro určitou základní představu a přehled o tom, co je to stavba (rekonstrukce), z čeho se skládá a jaké druhy materiálů se na stavbě vyskytují a používají.
- Ze všeho nejdůležitější je upřímný zájem a ochota učit se a rozvíjet v našem oboru a fungování malého akčního týmu a firmy.
TERMÍN NÁSTUPU: možno IHNED nebo dle dohody
INFORMACE K NÁBORU:
- Zaujala-li Vás tato práce a máte VÁŽNÝ ZÁJEM O DLOUHODOBOU SPOLUPRÁCI, zašlete, prosím, motivační dopis a Váš strukturovaný životopis v českém jazyce (v PDF/WORD) společně s Vaší aktuální fotografií a další požadované podklady na naší externí spolupracovnici, která vede výběrové řízení:
- Lenka Nozarová, personální ředitelka ConVerta Consulting s.r.o, nozarova@converta.cz, 604 270 438
Do předmětu mailu prosím uveďte: své PŘÍJMENÍ a „Marcons 2022". - Průběh výběru: telefonické interview, administrativní kolo, osobní/on-line pohovory 1-2kola.
Výběr provádí: 1.kolo paní Nozarová, 2.kolo pan Hruška majitel společnosti
Předpokládaný termín ukončení výběrového řízení: únor-březen 2022
PRACOVNÍ PODMÍNKY, další informace a shrnutí:
Mzda: Dle schopností a výsledků průměrný měsíční výdělek po zaškolení a zapracování cca 32.000,- Kč čistého a více.
Nástupní plat dle zkušeností a praxe cca netto 26.000,- Kč. (brutto cca 32.000,-)
Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Pracoviště: V Chotejně 765/15, Praha 10 Hostivař, v blízkosti stanic BUS Sklářská a V Chotejně (6 min. od metra A - Skalka)
Pracovní doba: V pracovní dny v době mezi 7:30 - 17:00 v rozsahu 40 hodin týdně
(jedno odpoledne týdně zkrácené – v den dle aktuální domluvy v rámci týmu).